Brand Lithuania: German Population Survey, June - July 2019Lietuvos įvaizdis: Vokietijos gyventojų tyrimas, 2019 m. birželis - liepaLiDA_SurveyData_0413Office of the Government of the Republic of LithuaniaŽvaliauskas, GiedriusGiedriusŽvaliauskasCenter for Data Analysis and Archiving (DAtA), Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities, Kaunas University of Technology, LithuaniaMatulaitienė, RūtaRūtaMatulaitienė"UAB KOG Institute", Lithuania [Project Leader]Ambrazevičienė, AgnėAgnėAmbrazevičienė"UAB KOG Institute", Lithuania [Project Member]Gečienė, IngridaIngridaGečienėNon-profit organisation "Social Innovations Institute", Lithuania [Project Member]Kanopkaitė, SandraSandraKanopkaitėNon-profit organisation "Social Innovations Institute", Lithuania [Project Member]Nevinskaitė, LaimaLaimaNevinskaitėNon-profit organisation "Social Innovations Institute", Lithuania [Project Member]Urbonavičiūtė, JovitaJovitaUrbonavičiūtėUAB "Norstat LT", Lithuania [Project Member]Žvaliauskas, GiedriusGiedriusŽvaliauskasLithuanian Data Archive for Social Sciences and HumanitiesCenter for Data Analysis and Archiving (DAtA), Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities, Kaunas University of Technology, LithuaniaLiDAhttps://lida.dataverse.ltKudzmanienė, Eglė (Office of the Government of the Republic of Lithuania)Abstract: The purpose of the study: assess knowledge of the German population about Lithuania and its inhabitants. Major investigated questions: respondents were asked whether they heard about Lithuania, Latvia and Estonia, whether they know much about these countries and could name their capitals, and finally whether they would like to visit these countries. Further, the questions were only related to Lithuania. It was wanted to know how much the respondents know about Lithuania and with which region they would most likely associate this country. Those who think that Lithuania is not worth a trip or who have doubts about visiting Lithuania were asked to give their reasons in group of questions. After a group of questions, respondents that formerly visited Lithuania were asked to answer what made them visit Lithuania, what they liked and what they did not like about the country. When asked to imagine that they were planning to visit a European country, and after being asked a group of questions, it was wanted to know what would have the most influence on such a decision. Respondents were asked to rate whether Lithuania's membership in the EU, NATO and the OECD was a positive or negative thing. Next, respondents rated the groups of statements about Lithuania. It was clarified whether they had seen the campaign "Lithuania. Real is beautiful". They were asked to answer which of the listed tourist attractions or activities would be interesting for them if they were to visit another country. It was investigated which positive and negative descriptions best describe Lithuanians. At the end of the survey, questions were asked about how often respondents travel abroad (including all types of travel: work, weekends, holidays) and who usually travels abroad with them. Socio-demographic characteristics: gender, age, place of residence, education, household income, occupation.Santrauka: Tyrimo tikslas: ištirti Vokietijos gyventojų žinias apie Lietuvą ir jos gyventojus. Pagrindiniai nagrinėti klausimai: respondentų klausta, ar yra girdėję apie Lietuvą, Latviją, Estiją, ar daug žino apie šias šalis ir gali nurodyti jų sostines, ir galiausiai, ar norėtų apsilankyti šiose šalyse. Toliau klausimai buvo skirti tik apie Lietuvą. Norėta sužinoti, kiek respondentai pažįsta Lietuvą ir su kuriuo regionu labiausiai sietų šią šalį. Manančių, kad Lietuvos neverta aplankyti ar abejojančių dėl lankymosi joje, pateikus klausimų grupę, prašyta nurodyti priežastis. Buvusių Lietuvoje respondentų, pateikus klausimų grupes, prašyta atsakyti, kas paskatino juos apsilankyti Lietuvoje, kas jiems patiko ir nepatiko šioje šalyje. Paprašius įsivaizduoti, kad respondentai planuoja aplankyti Europos šalį, ir pateikus klausimų grupę, norėta sužinoti, kas turėtų didžiausią įtaką tokiam sprendimui. Prašyta įvertinti, ar Lietuvos narystė ES, NATO ir EBPO yra teigiamas ar neigiamas dalykas. Toliau respondentai vertino pateiktų teiginių grupes apie Lietuvą. Aiškintasi, ar jie matę kampaniją "Lithuania. Real is beautiful". Prašyta atsakyti, kurios iš jiems išvardintų turistinių pramogų ar veiklų lankantis užsienio šalyje būtų įdomios. Tirta, kokie teigiami ir neigiami aprašymai geriausiai apibūdina lietuvius. Apklausos pabaigoje buvo užduoti klausimai, ar dažnai respondentai keliauja į užsienį (įskaitant visų rūšių keliones: darbo, savaitgalines, atostogų) bei kas paprastai keliauja su jais į užsienį. Socialinės demografinės charakteristikos: lytis, amžius, gyvenamoji vietovė, išsilavinimas, namų ūkio pajamos, užsiėmimas.General notes: The main language of the study is German (ger). Standardized questionnaire was provided for the respondents in German (ger). German geographical names in Lithuanian are used according to online database “World Place Names“ published by the Science and Encyclopaedia Publishing Centre and the State Commission of the Lithuanian Language. There are many versions of this dataset due to the fact that it was used for metadata and data description experimentation.Bendros pastabos: Pagrindinė tyrimo kalba – vokiečių kalba (ger). Standartizuotas klausimynas respondentams buvo pateikiamas vokiečių kalba (ger). Vokietijos geografiniai pavadinimai lietuvių kalba parengti naudojantis Mokslo ir enciklopedijų leidybos centro ir Valstybinės lietuvių kalbos komisijos parengta internetine duomenų baze “Pasaulio vietovardžiai“. Šis duomenų rinkinys turi daug versijų, kadangi buvo naudojamas eksperimentuojant su duomenų aprašų ir metaduomenų kūrimu.Time Period Covered: Start: 2019-06-18Tyrimo laikotarpis: Pradžia: 2019-06-18Time Period Covered: End: 2019-07-02Tyrimo laikotarpis: Pabaiga: 2019-07-02Date of Collection: Start: 2019-06-18Duomenų rinkimo laikotarpis: Pradžia: 2019-06-18Date of Collection: End: 2019-07-02Duomenų rinkimo laikotarpis: Pabaiga: 2019-07-02Series Name: Brand Lithuania SurveysSeries Information: Dataverse collection "Brand Lithuania Surveys" contains surveys conducted in Lithuania and foreign countries studying evaluations and knowledge about Lithuania and its inhabitants.Serijos pavadinimas: Lietuvos įvaizdžio tyrimaiSerijos aprašas: Dataverse kolekcijoje „Lietuvos įvaizdžio tyrimai” talpinamos apklausos, tiriančios Lietuvos ir užsienio šalių gyventojų nuomonę ir žinias apie Lietuvą ir jos gyventojus.Geographic Coverage: GermanyGeografinė aprėptis: GermanyGeographic Unit: Baden-WürttembergGeographic Unit: BayernGeographic Unit: BrandenburgGeographic Unit: HamburgGeographic Unit: BerlinGeographic Unit: BremenGeographic Unit: HessenGeographic Unit: Mecklenburg-VorpommernGeographic Unit: Rheinland-PfalzGeographic Unit: SachsenGeographic Unit: Sachsen-AnhaltGeographic Unit: SaarlandGeographic Unit: Nordrhein-WestfalenGeographic Unit: Schleswig-HolsteinGeographic Unit: ThüringenGeographic Unit: NiedersachsenTeritorinis vienetas: Badenas-ViurtembergasTeritorinis vienetas: MiunchenasTeritorinis vienetas: BrėmenasTeritorinis vienetas: BerlynasTeritorinis vienetas: HamburgasTeritorinis vienetas: BrandenburgasTeritorinis vienetas: HesenasTeritorinis vienetas: Meklenburgas-PomeranijaTeritorinis vienetas: Reino kraštas-PfalcasTeritorinis vienetas: SaksonijaTeritorinis vienetas: Saksonija-AnhaltasTeritorinis vienetas: SarasTeritorinis vienetas: Šiaurės Reinas-VestfalijaTeritorinis vienetas: Šlėzvigas-HolšteinasTeritorinis vienetas: TiuringijaTeritorinis vienetas: Žemutinė SaksonijaUnit of Analysis: Individual (DDI Alliance Controlled Vocabulary for AnalysisUnit)Analizės vienetas: Asmuo (DDI aljanso AnalysisUnit kontroliuojamas žodynas)Universe: All persons aged from 18 to 74 resident within private households in Germany.Populiacija: Vokietijos namų ūkių gyventojai nuo 18 iki 74 metų.Time Method: Longitudinal (Alliance Controlled Vocabulary for TimeMethod)Laiko metodas: Longitudinis (DDI aljanso TimeMethod kontroliuojamas žodynas DDI)Data collector: Norstat GermanyDuomenų rinkėjai: Norstat VokietijaSampling Procedure: Non- probability: Quota (DDI Alliance Controlled Vocabulary for SamplingProcedure) Respondents were selected using quotas in proportion to the population by age, sex, and place of residence. The non- probability quota selection from the panel was carried out in Norstat Germany web panel (a more detailed description of Norstat group web panels is provided in the document LiDA_SurveyData_0413_NorstatPanel_v1.pdf).Atrankos dizainas: Netikimybinė: kvotinė (DDI aljanso SamplingProcedure kontroliuojamas žodynas) Respondentai atrinkti naudojant kvotas proporcingai gyventojų skaičiui pagal amžių, lytį ir gyvenamąją vietovę. Netikimybinė kvotinė atranka iš panelio vykdyta Norstat Vokietija internetiniame panelyje (platesnis „Norstat“ grupės internetinių panelių aprašas pateikiamas dokumente LiDA_SurveyData_0413_NorstatPanel_v1.pdf).Collection Mode: Self- administered questionnaire: Web-based (CAWI) (DDI Alliance Controlled Vocabulary for ModeOfCollection)Duomenų rinkimo būdas: Savipildos klausimynas: internetu (CAWI) (DDI aljanso ModeOfCollection kontroliuojamas žodynas)Type of Research Instrument: Structured questionnaire (DDI Alliance Controlled Vocabulary for TypeOfInstrument)Tyrimo instrumento tipas: Struktūruotas klausimynas (DDI aljanso TypeOfInstrument kontroliuojamas žodynas)leisure timepublic imageholidays abroadrecreational facilitiestourist facilitiestravellaisvalaikisviešas įvaizdisatostogos užsienyjepoilsio ir pramogų vietosturizmo infrastruktūrakeliavimasCultural and national identityLeisure, tourism and sportKultūrinė ir nacionalinė tapatybėLaisvalaikis, turizmas ir sportasenglit2019-07-022021-10-162021-03-23Vilnius, Lithuaniasurvey datahttps://hdl.handle.net/21.12137/QTWNYIopen accessLithuanian Data Archive for SSH (LiDA)5.1