Brand Lithuania: Lithuanian Population Survey, July 2006Lietuvos įvaizdis: Lietuvos gyventojų tyrimas, 2006 m. liepaLiDA_SurveyData_0303Office of the Government of the Republic of LithuaniaŽvaliauskas, GiedriusGiedriusŽvaliauskasCenter for Data Analysis and Archiving (DAtA), Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities, Kaunas University of Technology, LithuaniaSviklas, EduardasEduardasSviklasŠarkutė, LigitaLigitaŠarkutėŽvaliauskas, GiedriusGiedriusŽvaliauskasLithuanian Data Archive for Social Sciences and HumanitiesCenter for Data Analysis and Archiving (DAtA), Faculty of Social Sciences, Arts and Humanities, Kaunas University of Technology, LithuaniaLiDAhttps://lida.dataverse.ltGaidys, Vladas (UAB "Vilmorus")Abstract: The purpose of the study: assess how Lithuanian population perceive their own and the country's identity and how the country's people evaluate Lithuania. Major investigated questions: respondents were asked whether are they proud to be a Lithuanian citizens; do they agree with the statements that Lithuania's economy is growing fast, that it is a modern country, country with many outstanding sportsmen, that it is politically stable and attractive country for tourism; that nice and friendly people live in Lithuania which is also attractive for investment; has very rich cultural heritage and little corruption. Respondent's opinion on Lithuania's relationship with 24 EU Member States, Belarus and Kaliningrad Region was probed. Socio-demographic characteristics: gender, age, education; membership in trade unions, occupation, position, size of workplace, monthly family income per one family member, place of residence.Santrauka: Tyrimo tikslas: ištirti, kaip Lietuvos gyventojai suvokia savo ir šalies tapatybę bei kaip šalies žmonės vertina Lietuvą. Pagrindiniai nagrinėti klausimai: respondentų klausta, ar jie didžiuojasi būdami Lietuvos piliečiais. Aiškintasi, ar Lietuvos ekonomika sparčiai vystosi; yra moderni šalis; turi gerų sportininkų; politiškai stabili, patraukli turizmui, Lietuvoje geri, draugiški žmonės; ji patraukli investicijoms; turtinga kultūra; mažai korupcijos. Taip pat norėta sužinoti, kaip respondentai vertina Lietuvos santykius su 24 ES šalimis bei su Baltarusija ir Kaliningrado sritimi. Socialinės demografinės charakteristikos: lytis, amžius, išsimokslinimas, ar respondentas yra profsąjungos narys, užsiėmimas, pareigos, darbovietės dydis, pajamos šeimos nariui per mėnesį, gyvenamoji vieta.General notes: The main language of the study is Lithuanian (lit). Standardized questionnaire was provided for the respondents in Lithuanian. Dataset (data and metadata) “Lithuania‘s Image in Lithuania, July 2006” from 2008-04-28 to 2021-10-01 was available on the portal of Lithuanian Data Archive for Humanities and Social Sciences (LiDA) www.lidata.eu; object PID: www.lidata.eu/data/quant/LiDA_KITI_0005; produced by Sviklas, Eduardas (2008-04-28), revised by Šarkutė, Ligita (2010-06-21).Bendros pastabos: Pagrindinė tyrimo kalba – lietuvių kalba (lit). Standartizuotas klausimynas respondentams buvo pateikiamas lietuvių kalba. Duomenų rinkinys (duomenys ir (arba) metaduomenys) „Lietuvos įvaizdis Lietuvoje, 2006 m. liepa“ nuo 2008-04-28 iki 2021-10-01 buvo pasiekiamas Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvo (LiDA) portale www.lidata.eu; objekto PID: www.lidata.eu/data/quant/LiDA_KITI_0005; parengė Sviklas, Eduardas (2008-04-28), pataisė Šarkutė, Ligita (2010-06-21).Time Period Covered: Start: 2006-07-13Tyrimo laikotarpis: Pradžia: 2006-07-13Time Period Covered: End: 2006-07-16Tyrimo laikotarpis: Pabaiga: 2006-07-16Date of Collection: Start: 2006-07-13Duomenų rinkimo laikotarpis: Pradžia: 2006-07-13Date of Collection: End: 2006-07-16Duomenų rinkimo laikotarpis: Pabaiga: 2006-07-16Series Name: Brand Lithuania SurveysSeries Information: Dataverse collection "Brand Lithuania Surveys" contains surveys conducted in Lithuania and foreign countries studying evaluations and knowledge about Lithuania and its inhabitants.Serijos pavadinimas: Lietuvos įvaizdžio tyrimaiSerijos aprašas: Dataverse kolekcijoje „Lietuvos įvaizdžio tyrimai” talpinamos apklausos, tiriančios Lietuvos ir užsienio šalių gyventojų nuomonę ir žinias apie Lietuvą ir jos gyventojus.Geographic Coverage: LithuaniaGeografinė aprėptis: LithuaniaGeographic Unit: Alytus CountyGeographic Unit: Kaunas CountyGeographic Unit: Klaipeda CountyGeographic Unit: Marijampole CountyGeographic Unit: Panevėžys CountyGeographic Unit: Šiauliai CountyGeographic Unit: Taurage CountyGeographic Unit: Telsiai CountyGeographic Unit: Utena CountyGeographic Unit: Vilnius CountyTeritorinis vienetas: Alytaus apskritisTeritorinis vienetas: Kauno apskritisTeritorinis vienetas: Klaipėdos apskritisTeritorinis vienetas: Marijampolės apskritisTeritorinis vienetas: Panevėžio apskritisTeritorinis vienetas: Šiaulių apskritisTeritorinis vienetas: Tauragės apskritisTeritorinis vienetas: Telšių apskritisTeritorinis vienetas: Utenos apskritisTeritorinis vienetas: Vilniaus apskritisUnit of Analysis: Individual (DDI Alliance Controlled Vocabulary for AnalysisUnit)Analizės vienetas: Asmuo (DDI aljanso AnalysisUnit kontroliuojamas žodynas)Universe: All persons aged from 18 to 74 resident within private households in Lithuania.Populiacija: Lietuvos namų ūkių gyventojai nuo 18 iki 74 metų.Time Method: Longitudinal: Trend /Repeated cross-section (Alliance Controlled Vocabulary for TimeMethod)Laiko metodas: Longitudinis: tendencijų arba kartotinis skerspjūvių (DDI aljanso TimeMethod kontroliuojamas žodynas DDI)Data collector: UAB "Vilmorus"Duomenų rinkėjai: UAB "Vilmorus"Sampling Procedure: Mixed probability and non-probability (DDI Alliance Controlled Vocabulary for SamplingProcedure) Sampling frame: Households were selected via a random route procedure starting from 100 PSUs. Sampling design: Stratified three stage probability sampling: In the first stag the territory of Lithuania was divided into strata according to counties and size of the place of residence (the county centers, other towns and rural areas). Within each stratum primary sampling units were selected in proportion to its population. Primary sampling units in the strata of county centers and towns are streets. From the list of streets required amount of primary sampling units are selected using systematic probability sampling. In the rural strata primary sampling units are villages. In addition, form the list of selected villages 1 primary sampling unit is selected randomly; In the second stage, in each selected primary sampling unit households were selected via random route sampling. The first household of primary sampling units of the county centers and towns was selected from the table of random numbers. Subsequent households were selected via random route sampling: every 6th household. The first household of primary sampling units of the villages was selected from the table of random numbers. Subsequent households were selected via random route sampling: every 2nd household; In the third stage, in each selected household one respondent was selected using the nearest birthday method.Atrankos dizainas: Mišri tikimybinė ir netikimybinė (DDI aljanso SamplingProcedure kontroliuojamas žodynas) Imties sudarymo pagrindas: maršrutinė namų ūkių atranka iš 100 pirminių atrankos taškų. Imties sudarymo būdas: stratifikuota tripakopė atranka: Pirmoje pakopoje Lietuvos teritorija suskirstyta į stratas pagal apskritis ir gyvenamosios vietovės dydį (apskrities centrus, kitus miestus ir kaimo vietoves). Kiekvienoje stratoje pirminių atrankos taškų skaičius parinktas proporcingai gyventojų skaičiui. Pirminiai atrankos taškai apskričių centrų ir miestų stratose yra gatvės (lygiavertės, neskaidomos), iš kurių sąrašo sisteminės tikimybinės atrankos būdu atrinktas reikalingas kiekis pirminių atrankos taškų. Kaimo vietovių stratose pirminiai atrankos taškai yra kaimai, iš kurių sąrašo atrinktas reikalingas kiekis pirminių atrankos taškų. Papildomai, atrinktuose kaimuose iš jų gatvių sąrašo atsitiktinai parenkamas 1 pirminis atrankos taškas; Antroje pakopoje kiekviename atrinktame pirminiame atrankos taške namų ūkiai atrinkti vadovaujantis maršrutinės atrankos logika. Pirmas namų ūkis apskričių centrų ir kitų miestų pirminiuose atrankos taškuose (miestų gatvėse) parinktas iš atsitiktinių skaičių lentelės. Tolesni namų ūkiai atrinkti pagal maršrutinės atrankos logiką: kas 6 namų ūkis. Pirmas namų ūkis kaimo vietovių pirminiuose atrankos taškuose (kaimų gatvėse) atsitiktinai parinktas iš atsitiktinių skaičių lentelės. Tolesni namų ūkiai atrenkami pagal maršrutinės atrankos logiką: kas 2 namų ūkis; Trečioje pakopoje kiekviename atrinktame namų ūkyje atrinktas vienas respondentas laikantis artimiausio gimtadienio taisyklės.Collection Mode: Face-to-face interview: Paper-and-pencil (PAPI) (DDI Alliance Controlled Vocabulary for ModeOfCollection)Duomenų rinkimo būdas: Tiesioginis interviu: interviu popieriumi ir pieštuku (PAPI) (DDI aljanso ModeOfCollection kontroliuojamas žodynas)Type of Research Instrument: Structured questionnaire (DDI Alliance Controlled Vocabulary for TypeOfInstrument)Tyrimo instrumento tipas: Struktūruotas klausimynas (DDI aljanso TypeOfInstrument kontroliuojamas žodynas)Control Operations: In order to check the quality of interviewer's work the data gatherer repeatedly contacted by phone 20 percent of respondents. Principles of sampling and compliance with questionnaire requirements were checked.Kontrolės procedūros: Tikrinant apklausėjų darbo kokybę su 20 proc. respondentų užmezgamas pakartotinas kontaktas. Tikrinami respondentų atrankos principai, klausimyno reikalavimų laikymasis.Cleaning Operations: Quality of 10 percent of the data input was checked by the data input unit. Possible mistakes of coding procedure and compliance between questions and responses were additionally checked.Duomenų valymo procedūros: Duomenų suvedimo skyrius patikrino 10 proc. anketų suvedimo kokybę. Papildomai patikrintos galimos kodavimo klaidos, atsakymų į klausimus atitikimas anketai.Study Level Error Notes: The population of villages with no streets was not interviewed.Tyrimo lygmens klaidų pastabos: Kaimų, kuriuose nėra gatvių, gyventojai nebuvo apklausti.Social Science Notes: The original research questionnaire has not survived, therefore the questionnaire was restored from the SPSS data file, using the labels and categories of the variables.Socialinių mokslų srities pastabos: Originali tyrimo anketa neišliko, todėl klausimynas atkurtas LiDA, naudojantis SPSS faile esančių kintamųjų pavadinimais ir žymėmis.public imageforeign relationsviešas įvaizdisužsienio ryšiaiCultural and national identityInternational politics and organisationsKultūrinė ir nacionalinė tapatybėTarptautinė politika ir organizacijosenglit2006-07-162008-04-282008-04-07Vilnius, Lithuaniasurvey datahttps://hdl.handle.net/21.12137/NJWZ4Wopen accessLithuanian Data Archive for SSH (LiDA)2.1