Title
| FEDORA. Dabartinio disciplinų žinių organizavimo ribos ir potencialas: Interviu Suomijoje, Italijoje, Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje, 2022 m. |
Other Identifier
| Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas (LiDA): LiDA_InterviewData_0538 |
Author
| Rauleckas, Rimantas (Mokslo grupė – Viešojo valdymo tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0002-3422-9319
Pučėtaitė, Raminta (Mokslo grupė – Viešojo valdymo tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) 0000-0001-5050-9591
Levrini, Olivia (Bolonijos universitetas, Italija) - ORCID: 0000-0002-4267-3989
Daugėlienė, Rasa (Mokslo grupė – Viešojo valdymo tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0002-5232-7270
Janiūnaitė, Brigita (Mokslo grupė – Edukaciniai tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0003-4171-7406
Jovarauskienė, Donata (Mokslo grupė – Viešojo valdymo tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0002-2987-6044
Ioannidou, Olga (Dublino universiteto koledžas, Airija) - ORCID: 0000-0001-8831-516X
Rasa, Tapio (Helsinkio universitetas, Suomija) - ORCID: 0000-0003-1315-5207
Laherto, Antti (Helsinkio universitetas, Suomija) - ORCID: 0000-0001-5062-7571
Tasquier, Giulia (Bolonijos universitetas, Italija) - ORCID: 0000-0002-7558-494X |
Point of Contact
| Žvaliauskas, Giedrius (Duomenų analizės ir archyvavimo centras (DAtA), Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) |
Description
| Tyrimo tikslas: sukaupti žinių apie tai, kaip įvairios formaliojo švietimo institucijų suinteresuotosios šalys vertina dabartinį žinių organizavimą disciplinomis Suomijoje, Italijoje, Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Duomenų rinkinį sudaro interviu su ekspertais iš STEM sričių mokslininkų asociacijų, mokslo švietimo, aukštųjų mokyklų valdymo, mokslą finansuojančių institucijų, mokyklų ir universitetų valdymo institucijų, vidurinių mokyklų ir privačių įmonių. Iš viso surinkta 30 interviu 4 projekto šalyse. Interviu metu gauta žinių apie: (i) kaip įvairios suinteresuotosios šalys vertina esamą žinių organizavimą disciplinomis formaliojo švietimo institucijose (universitetuose ir mokyklose); (ii) kokias įžvelgia galimybes ir apribojimus rengiant jaunimą visuomenės pokyčiams (kokie įgūdžiai formuojami; kokie nauji įgūdžiai reikalingi šiuolaikiniams iššūkiams spręsti, kuriuos turėtų formuoti mokslinis ugdymas; kokius "senus" įgūdžius jaunimas praranda ir t. t.); (iii) ar ir kaip esamas žinių organizavimas atliepia visuomenės įvairovę ir jos lūkesčius; (iv) kokių naujų žinių organizavimo formų ekspertai tikisi ir kokias jų įgyvendinimo kliūtis įžvelgia ir numato. Duomenų rinkinys gali būti naudojamas keliems analizės etapams arba kitų naudotojų, besidominčių panašiomis temomis ir žinių organizavimo moksliniame ugdyme dinamika.
Duomenų rinkinys "FEDORA. Dabartinės disciplinų žinių organizavimo ribos ir potencialas:Interviu Suomijoje, Italijoje, Lietuvoje ir Jungtinėje Karalystėje, 2022 m." publikuotas įgyvendinant projektą "Į ateitį orientuotas mokslo ugdymas skatinant atsakomybę ir įsitraukimą greičio ir nežinomybės visuomenėje", kurio trukmė 2018-2022 m. Projektas finansuojamas ES mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Horizontas 2020″ lėšomis (Nr. 872841).
Šiam duomenų rinkiniui yra nustatyti laikini prieinamumo apribojimai. Duomenys bus prienami nuo 2026-12-31. |
Subject
| Social Sciences; Vadyba (S 003); Sociologija (S 005); Edukologija (S 007) |
Keyword
| mokymasis (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/c92e9956-c1cc-4704-8569-ef3f53e23c07
mokymo metodai (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/822064c0-ec6c-4a79-9975-f466303a4a00
mokiniai (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/eea95aaa-35cd-4191-a4a0-4536e1284f50
studentai (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/9159a8f9-b6de-4a5f-891a-cb4a97b9ec71
mokyklų mokytojai (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/e0e06844-f09f-4c99-8e59-57777745c25b
pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą teikiančios mokyklos (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/acadffb8-274f-41c4-b60e-9162edc356d8
aukštojo mokslo įstaigos (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/d179f170-3354-4719-a625-d6976e7de2b0
tiksliųjų mokslų specialybių mokymas (Europos kalbų socialinių mokslų tezauras (ELSST)) https://elsst.cessda.eu/id/3/7922da9d-662d-4481-9487-f9acb36f06ba |
Topic Classification
| Vidurinis ugdymas ir aukštojo mokslo studijos (CESSDA TopicClassification kontroliuojamas žodynas) https://vocabularies.cessda.eu/vocabulary/TopicClassification?code=EducationHigherAndFurtherEducation |
Notes
| Pagrindinė tyrimo kalba – anglų kalba (eng).
Standartizuotas klausimynas respondentams buvo pateikiamas anglų (eng), suomių (fin), italų (ita) ir lietuvių (lit) kalbomis.
Depozitoriaus pateikti raktažodžiai:
- interdisciplinarity
- knowledge organization
- disciplines
|
Language
| English; Lithuanian |
Production Date
| 2022 |
Production Location
| Kaunas, Lietuva |
Contributor
| Data Curator : Žvaliauskas, Giedrius |
Funding Information
| ES mokslinių tyrimų ir inovacijų programa „Horizontas 2020“: 872841 |
Distributor
| Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas (Duomenų analizės ir archyvavimo centras (DAtA), Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) (LiDA) https://lida.dataverse.lt
|
Distribution Date
| 2023-07-31 |
Depositor
| Rauleckas, Rimantas (Mokslo grupė – Viešojo valdymo tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) |
Deposit Date
| 2023-07-26 |
Time Period
| Start Date: 2022 ; End Date: 2022 |
Date of Collection
| Start Date: 2022 ; End Date: 2022 |
Data Type
| Interviu duomenys |