|
Title
| D sritis. IV gimnazijos klasės pamokų planai ir užduotys |
|
Other Identifier
| Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas (LiDA): LiDA_InstitutionData_0597 |
|
Author
| Burbaitė, Renata (Programų inžinerijos katedra, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0002-6246-9117
Klizienė, Irina (Mokslo grupė – Edukaciniai tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0003-1914-7355
Augustinienė, Aldona (Mokslo grupė – Edukaciniai tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0003-4285-4410
Jakštienė, Vitalija (Mokslo grupė – Išmaniosios edukacinės technologijos ir jų taikymas, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0001-8301-1108
Kubiliūnas, Ramūnas (Mokslo grupė – Išmaniosios edukacinės technologijos ir jų taikymas, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0009-0006-5050-8007 |
|
Point of Contact
| Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras (Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) |
|
Description
| Šiame duomenų rinkinyje pateikiami pamokų planai ir užduotys IV gimnazijos klasei, skirti D sričiai (Technologinių problemų sprendimas) iš mokomosios knygos "Informatikos pamokų modeliavimas: 5–12 klasės pamokų idėjos ir scenarijai".
Pamokų planų ir užduočių autorė: Danguolė Giedraitė.
D srities IV gimnazijos klasės pamokų planai ir užduotys orientuoti į technologinių problemų sprendimą praktinėje, realiomis situacijomis grįstoje veikloje. Pamokos pasižymi aiškiai apibrėžtais tikslais, įvairiapusiu kompetencijų ugdymu ir aktualumu šiuolaikinėje visuomenėje. Mokymosi veiklos orientuotos į mokinių aktyvų įsitraukimą, praktinių problemų sprendimą, technologinių iššūkių atpažinimą ir įveikimą. Taip stiprinami mokinių gebėjimai efektyviai naudotis informacijos technologijomis kasdienėse situacijose bei tobulinami savarankiško mokymosi ir refleksijos įgūdžiai.
Pamokų planai ir užduotys
- Užklausų formulavimas paieškos sistemoms (Danguolė Giedraitė)
- Automatinių vertimo sistemų naudojimas (Danguolė Giedraitė)
- Šaltinių patikimumo vertinimas (Danguolė Giedraitė)
Visi D srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis. |
|
Subject
| Informatikos inžinerija (T 007); Edukologija (S 007); Computer and Information Science; Social Sciences |
|
Keyword
| edukologija https://elsst.cessda.eu/id/5/451a44bd-8913-4814-9c06-4158c6e3fa19 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
ugdymo metodai https://elsst.cessda.eu/id/5/822064c0-ec6c-4a79-9975-f466303a4a00 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
informacinių technologijų mokymas https://elsst.cessda.eu/id/5/5d15e24f-7ed1-45bf-8db4-d3841fa884b2 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
kompiuterijos mokymas https://elsst.cessda.eu/id/5/af47a332-514e-4e3b-a9ee-3c8dc64e8c56 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
mokytojų rengimas https://elsst.cessda.eu/id/5/bc38c638-16a6-457c-a0b4-1e6c201e5fb9 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
studentai https://elsst.cessda.eu/id/5/9159a8f9-b6de-4a5f-891a-cb4a97b9ec71 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
mokiniai https://elsst.cessda.eu/id/5/eea95aaa-35cd-4191-a4a0-4536e1284f50 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu |
|
Topic Classification
| Informacinės technologijos (CESSDA Klasifikavimo pagal temas KŽ) https://vocabularies.cessda.eu/vocabulary/TopicClassification?code=ScienceAndTechnologyInformationTechnology&lang=lt
Vidurinis ugdymas ir aukštojo mokslo studijos (CESSDA Klasifikavimo pagal temas KŽ) https://vocabularies.cessda.eu/vocabulary/TopicClassification?code=EducationHigherAndFurtherEducation&lang=lt |
|
Related Publication
| Is Supplement To: Burbaitė, R., Klizienė, I., Augustinienė, A., Jakštienė, V., & Kubiliūnas, R. (2025). Informatikos pamokų modeliavimas: 5–12 klasės pamokų idėjos ir scenarijai. Mokomoji knyga. Kaunas: Technologija. doi: |
|
Notes
| Pagrindinė pamokų planų ir užduočių kalba – lietuvių kalba (lit). |
|
Language
| English; Lithuanian |
|
Production Date
| 2025-09-05 |
|
Production Location
| Kaunas, Lietuva |
|
Contributor
| Data Curator: Žvaliauskas, Giedrius (Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva [ORCID: 0000-0001-8970-0756]) |
|
Funding Information
| Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė "NextGenerationEU": 10-004-P-0001 |
|
Distributor
| Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas (Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) (LiDA) https://lida.dataverse.lt 
|
|
Distribution Date
| 2025-11-21 |
|
Depositor
| Kubiliūnas, Ramūnas (Mokslo grupė – Išmaniosios edukacinės technologijos ir jų taikymas, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva [ORCID: 0009-0006-5050-8007]) |
|
Deposit Date
| 2025-09-05 |
|
Date of Collection
| Start Date: 2022-09; End Date: 2024-06 |
|
Data Type
| Kiti socialinių mokslų duomenys |
|
Data Source
| Procesai: darbų seka (DDI aljanso Duomenų šaltinio tipų KŽ) |