|
Title
| D sritis. 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų planai ir užduotys |
|
Other Identifier
| Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas (LiDA): LiDA_InstitutionData_0595 |
|
Author
| Burbaitė, Renata (Programų inžinerijos katedra, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0002-6246-9117
Klizienė, Irina (Mokslo grupė – Edukaciniai tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0003-1914-7355
Augustinienė, Aldona (Mokslo grupė – Edukaciniai tyrimai, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0003-4285-4410
Jakštienė, Vitalija (Mokslo grupė – Išmaniosios edukacinės technologijos ir jų taikymas, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0000-0001-8301-1108
Kubiliūnas, Ramūnas (Mokslo grupė – Išmaniosios edukacinės technologijos ir jų taikymas, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) - ORCID: 0009-0006-5050-8007 |
|
Point of Contact
| Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras (Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) |
|
Description
| Šiame duomenų rinkinyje pateikiami pamokų planai ir užduotys 9–10 (I–II gimnazijos) klasėms, skirti D sričiai (Technologinių problemų sprendimas) iš mokomosios knygos "Informatikos pamokų modeliavimas: 5–12 klasės pamokų idėjos ir scenarijai".
Pamokų planų ir užduočių autorė: Eglė Rastapkevičienė.
D srities 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų planai ir užduotys puikiai atliepia šiuolaikines informacinės visuomenės realijas ir mokinių poreikį suvokti, kaip veikia skaitmeniniai tapatybės autentifikavimo procesai. Planuose galima įžvelgti teminį nuoseklumą: pereinama nuo skaitmeninių paslaugų vartotojo požiūrio prie giluminio infrastruktūrų veikimo supratimo. Tai atitinka bendrosios informatikos programos siekį ugdyti ne tik technologijų vartotoją, bet ir jų veikimo principus suvokiantį kūrėją. Mokiniai raginami tyrinėti, analizuoti, projektuoti, o ne vien pasyviai priimti technologinę realybę.
Pamokų planai ir užduotys
- Asmens tapatybės patvirtinimas elektroninėje erdvėje (Eglė Rastapkevičienė)
Visi D srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis. |
|
Subject
| Informatikos inžinerija (T 007); Edukologija (S 007); Computer and Information Science; Social Sciences |
|
Keyword
| edukologija https://elsst.cessda.eu/id/5/451a44bd-8913-4814-9c06-4158c6e3fa19 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
ugdymo metodai https://elsst.cessda.eu/id/5/822064c0-ec6c-4a79-9975-f466303a4a00 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
informacinių technologijų mokymas https://elsst.cessda.eu/id/5/5d15e24f-7ed1-45bf-8db4-d3841fa884b2 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
kompiuterijos mokymas https://elsst.cessda.eu/id/5/af47a332-514e-4e3b-a9ee-3c8dc64e8c56 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
mokytojų rengimas https://elsst.cessda.eu/id/5/bc38c638-16a6-457c-a0b4-1e6c201e5fb9 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
studentai https://elsst.cessda.eu/id/5/9159a8f9-b6de-4a5f-891a-cb4a97b9ec71 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu
mokiniai https://elsst.cessda.eu/id/5/eea95aaa-35cd-4191-a4a0-4536e1284f50 (EKSMT) https://elsst.cessda.eu |
|
Topic Classification
| Informacinės technologijos (CESSDA Klasifikavimo pagal temas KŽ) https://vocabularies.cessda.eu/vocabulary/TopicClassification?code=ScienceAndTechnologyInformationTechnology&lang=lt
Vidurinis ugdymas ir aukštojo mokslo studijos (CESSDA Klasifikavimo pagal temas KŽ) https://vocabularies.cessda.eu/vocabulary/TopicClassification?code=EducationHigherAndFurtherEducation&lang=lt |
|
Related Publication
| Is Supplement To: Burbaitė, R., Klizienė, I., Augustinienė, A., Jakštienė, V., & Kubiliūnas, R. (2025). Informatikos pamokų modeliavimas: 5–12 klasės pamokų idėjos ir scenarijai. Mokomoji knyga. Kaunas: Technologija. doi: |
|
Notes
| Pagrindinė pamokų planų ir užduočių kalba – lietuvių kalba (lit). |
|
Language
| English; Lithuanian |
|
Producer
| Beresnevičienė, Agnė
Laurinaitienė, Sonata
Rastapkevičienė, Eglė
Sadovnikovaitė, Viktorija |
|
Production Date
| 2025-09-05 |
|
Production Location
| Kaunas, Lietuva |
|
Contributor
| Data Curator: Žvaliauskas, Giedrius (Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva [ORCID: 0000-0001-8970-0756]) |
|
Funding Information
| Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonė "NextGenerationEU": 10-004-P-0001 |
|
Distributor
| Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų duomenų archyvas (Duomenų analizės ir archyvavimo (DAtA) centras, Socialinių, humanitarinių mokslų ir menų fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva) (LiDA) https://lida.dataverse.lt 
|
|
Distribution Date
| 2025-11-21 |
|
Depositor
| Kubiliūnas, Ramūnas (Mokslo grupė – Išmaniosios edukacinės technologijos ir jų taikymas, Informatikos fakultetas, Kauno technologijos universitetas, Lietuva [ORCID: 0009-0006-5050-8007]) |
|
Deposit Date
| 2025-09-05 |
|
Date of Collection
| Start Date: 2022-09; End Date: 2024-06 |
|
Data Type
| Kiti socialinių mokslų duomenys |
|
Data Source
| Procesai: darbų seka (DDI aljanso Duomenų šaltinio tipų KŽ) |