D sritis. 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų ir užduotys
Pamokų planų ir užduočių autorė Eglė Rastapkevičienė
D srities 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų planai ir užduotys puikiai atliepia šiuolaikines informacinės visuomenės realijas ir mokinių poreikį suvokti, kaip veikia skaitmeniniai tapatybės autentifikavimo procesai. Planuose galima įžvelgti teminį nuoseklumą: pereinama nuo skaitmeninių paslaugų vartotojo požiūrio prie giluminio infrastruktūrų veikimo supratimo. Tai atitinka bendrosios informatikos programos siekį ugdyti ne tik technologijų vartotoją, bet ir jų veikimo principus suvokiantį kūrėją. Mokiniai raginami tyrinėti, analizuoti, projektuoti, o ne vien pasyviai priimti technologinę realybę.
Pamokų planai ir užduotys (juos galite peržiūrėti arba parsisiųsti viename dokumente)
- Asmens tapatybės patvirtinimas elektroninėje erdvėje (Eglė Rastapkevičienė)
Visi D srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Area D. Lesson Plans and Tasks for Grades 9–10 (I–II Gymnasium) Classes
Author of lesson plans and tasks Eglė Rastapkevičienė
Area D. The lesson plans and tasks grades 9–10 (I–II gymnasium) classes perfectly reflect the realities of the current information society and the need for students to understand how digital identity verification processes work. The plans demonstrate thematic consistency: they move from the user's perspective of digital services to an in-depth understanding of how the underlying infrastructure works. This is in line with the general computer science program's goal of developing not only technology users, but also creators who understand how technology works. Students are encouraged to explore, analyze, and design, rather than simply passively accepting technological reality.
Lesson plans and tasks (you can view them or download as a single document)
- Personal identity verification in cyberspace (Eglė Rastapkevičienė)
All lesson plans and tasks for Area D
Lesson plans and tasks were prepared as a part of the project "Digital Transformation of Education ("EdTech") (No. 10-004-P-0001)", implemented under the Economic Recovery and Resilience Plan "Next Generation Lithuania", funded by the European Union's Economic Recovery and Resilience Instrument "NextGenerationEU".