B sritis. 7–8 klasių pamokų planai ir užduotys
Pamokų planų ir užduočių autoriai: Neringa Kušlienė, Dalia Balčiūnienė, Aldona Alkauskienė, Daiva Vaičiulionienė, Dovilė Žurauskienė, Renata Ališauskienė
B srities 7–8 klasių pamokų planai ir užduotys yra nuoseklios struktūros, juose konceptualiai dera informatikos didaktikos principai ir realios pamokos veiklos. Mokymo turinys vystomas logiškai – nuo įvadinių temų, supažindinančių mokinius su kompiuterių raida ir programavimo pagrindais, iki pažangių algoritmavimo ir programų testavimo aspektų.
Pamokų planai ir užduotys (juos galite peržiūrėti arba parsisiųsti viename dokumente)
- Kompiuterių raida (Neringa Kušlienė)
- Algoritmai ir programos (Neringa Kušlienė)
- Algoritmai, jų savybės, užrašymo būdai (Dalia Balčiūnienė)
- Nuosekliai atliekami veiksmai (tiesiniai algoritmai) (Neringa Kušlienė)
- Tiesiniai algoritmai. Veiksmai su sveikaisiais skaičiais (Aldona Alkauskienė)
- Tiesiniai algoritmai. Sveikųjų skaičių dalyba (Aldona Alkauskienė)
- Paprastas sąlyginis sakinys (Daiva Vaičiulionienė)
- Kelių sąlygų jungimas loginėmis operacijomis (Daiva Vaičiulionienė)
- Sudėtingas sąlyginis sakinys (Daiva Vaičiulionienė)
- Komentarų svarba programuojant (Dovilė Žurauskienė)
- Programos testavimas pažingsniui (Dovilė Žurauskienė)
- Programos testavimas naudojant pasirinktos aplinkos testavimo priemones (Dovilė Žurauskienė)
- Programavimo aplinka, jos pagrindiniai elementai (Renata Ališauskienė)
- Veiksmų šakojimas, šakotieji algoritmai (Renata Ališauskienė)
- Veiksmų kartojimas – ciklai (Renata Ališauskienė)
Visi B srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Area B. Lesson Plans and Tasks for Grades 7–8
Authors of lesson plans and tasks: Neringa Kušlienė, Dalia Balčiūnienė, Aldona Alkauskienė, Daiva Vaičiulionienė, Dovilė Žurauskienė, Renata Ališauskienė
Area B. The lesson plans and tasks for grades 7–8 have a consistent design, conceptually combining the principles of computer science teaching with real classroom activities. The curriculum content is developed logically, from introduction topics that introduce students to the development of computers and the basics of programming, to advanced aspects of algorithms and program testing.
Lesson plans and tasks (you can view them or download as a single document)
- The development of computers (Neringa Kušlienė)
- The algorithms and programs (Neringa Kušlienė)
- The algorithms, their properties, and methods of recording (Dalia Balčiūnienė)
- Sequential steps (linear algorithms) (Neringa Kušlienė)
- Linear algorithms. Operations with integers (Aldona Alkauskienė)
- Linear algorithms. Division of integers (Aldona Alkauskienė)
- Simple conditional algorithms (Daiva Vaičiulionienė)
- Connecting multiple conditions with logical operations (Daiva Vaičiulionienė)
- Complicated conditional algorithms (Daiva Vaičiulionienė)
- The role of comments in programming (Dovilė Žurauskienė)
- Step-by-step testing of the program (Dovilė Žurauskienė)
- Program testing using selected environment testing tools (Dovilė Žurauskienė)
- The programming environment and its main elements (Renata Ališauskienė)
- Conditional algorithms (Renata Ališauskienė)
- Repetition of actions – loops (Renata Ališauskienė)
All lesson plans and tasks for Area B
Lesson plans and tasks were prepared as a part of the project "Digital Transformation of Education ("EdTech") (No. 10-004-P-0001)", implemented under the Economic Recovery and Resilience Plan "Next Generation Lithuania", funded by the European Union's Economic Recovery and Resilience Instrument "NextGenerationEU".