E sritis. 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų ir užduotys
Pamokų planų ir užduočių autoriai Sandra Sliosorienė, Vėjūnė Mačenskaitė
E srities 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų planuose ir užduotyse kryptingas dėmesys skiriamas bendradarbiavimo ir virtualaus bendravimo įgūdžių ugdymui, kas atitinka šiuolaikinio ugdymo tendencijas bei poreikį stiprinti mokinių skaitmeninį raštingumą. Tiek teorinėse, tiek praktinėse pamokose nuosekliai atskleidžiami sinchroninio ir asinchroninio bendravimo formatai, priemonės bei jų pritaikymas įvairiuose kontekstuose, ugdomas mokinių gebėjimas naudoti skaitmenines priemones atsakingai ir tikslingai bendradarbiavimo kontekstuose bei stiprinamas jų pasirengimas veikti šiuolaikinėje skaitmeninėje visuomenėje.
Pamokų planai ir užduotys (juos galite peržiūrėti arba parsisiųsti viename dokumente)
- Tinklinis bendradarbiavimas (Sandra Sliosorienė)
- Tinklinio bendradarbiavimo priemonių pasirinkimas (Sandra Sliosorienė)
- Praktikos darbas „Bendradarbiavimas naudojant Google priemonę“ (Sandra Sliosorienė)
- Sinchroninis ir asinchroninis bendravimas ir bendradarbiavimas, 1 pamoka (Vėjūnė Mačenskaitė)
- Sinchroninis ir asinchroninis bendravimas ir bendradarbiavimas, 2 pamoka (Vėjūnė Mačenskaitė)
- Sinchroninio ir asinchroninio bendravimo ir bendradarbiavimo priemonių pasirinkimas (Vėjūnė Mačenskaitė)
- Praktikos darbas panaudojant pasirinktas sinchroninio ir asinchroninio bendravimo ir bendradarbiavimo priemones (Vėjūnė Mačenskaitė)
Visi E srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Area E. Lesson Plans and Tasks for Grades 9–10 (I–II Gymnasium) Classes
Authors of lesson plans and tasks Sandra Sliosorienė, Vėjūnė Mačenskaitė
Area E. The lesson plans and tasks for grades 9–10 (I–II gymnasium) classes focus on developing collaboration and virtual communication skills, which is in line with current educational needs and the trend towards strengthening students' digital literacy. The formats of synchronous and asynchronous communication,tools, and their application in various contexts are consistently revealed, students' ability to use digital tools responsibly and purposefully in collaborative contexts is developed, and their preparation to function in the modern digital society is strengthened.
Lesson plans and tasks (you can view them or download as a single document)
- Networked collaboration (Sandra Sliosorienė)
- Choosing network collaboration tools (Sandra Sliosorienė)
- Practical work "Collaboration using Google tools" (Sandra Sliosorienė)
- The synchronous and asynchronous communication and collaboration, Lesson 1 (Vėjūnė Mačenskaitė)
- The synchronous and asynchronous communication and collaboration, Lesson 2 (Vėjūnė Mačenskaitė)
- Choosing synchronous and asynchronous communication and collaboration tools (Vėjūnė Mačenskaitė)
- Practical work using selected synchronous and asynchronous communication and collaboration tools (Vėjūnė Mačenskaitė)
All lesson plans and tasks for Area E
Lesson plans and tasks were prepared as a part of the project "Digital Transformation of Education ("EdTech") (No. 10-004-P-0001)", implemented under the Economic Recovery and Resilience Plan "Next Generation Lithuania", funded by the European Union's Economic Recovery and Resilience Instrument "NextGenerationEU".