B sritis. 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų planai ir užduotys
Pamokų planų ir užduočių autoriai: Olga Bielko, Deividas Urbonas, Rasa Vilimienė-Jurkė, Jolita Lazauskienė
B srities 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų planai ir užduotys išsiskiria teminiu ir metodiniu pamokų turinio nuoseklumu, orientacija į aukštesnio lygmens programavimo įgūdžių formavimą. Pamokų temos rodo tikslingą mokymosi gilėjimą – nuo darbo su išoriniais duomenimis iki sisteminio programų projektavimo.
Pamokų planai ir užduotys (juos galite peržiūrėti arba parsisiųsti viename dokumente)
- Išorinių duomenų naudojimas. Pradinių duomenų saugojimas tekstiniuose failuose. Skaitymas iš failo (tiesiniai ir šakotieji algoritmai) (Olga Bielko)
- Išorinių duomenų naudojimas. Rezultatų saugojimas tekstiniuose failuose. Rašymas į failą (tiesiniai ir šakotieji algoritmai) (Olga Bielko)
- Išorinių duomenų naudojimas. Pradinių duomenų saugojimas tekstiniuose failuose. Skaitymas iš failo ir rezultatų rašymas į failą (cikliniai algoritmai) (Olga Bielko)
- Žinomo kartojimų skaičiaus ciklas (Deividas Urbonas)
- Paprogramių svarba programavime (Rasa Vilimienė-Jurkė)
- Paprogramės, kai parametru perduodama reikšmė (Rasa Vilimienė-Jurkė)
- Uždavinių sprendimas panaudojant paprogrames, kai parametru perduodama reikšmė (Rasa Vilimienė-Jurkė)
- Įvadas į programų projektavimą (Jolita Lazauskienė)
- Programų projektavimo uždavinių skaidymas dalimis (Jolita Lazauskienė)
- Programų projektavimas: praktinis tyrimas (Jolita Lazauskienė)
Visi B srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Area B. Lesson Plans and Tasks for Grades 9-10 (I–II Gymnasium) Classes
Authors of lesson plans and tasks: Olga Bielko, Deividas Urbonas, Rasa Vilimienė-Jurkė, Jolita Lazauskienė
Area B. The lesson plans and tasks for grades 9–10 (I–II gymnasium) classes are characterised by thematic and methodological consistency in lesson content and a focus on developing higher-level programming skills. The lesson topics demonstrate a targeted deeper learning process – from working with external data to systematic program design.
Lesson plans and tasks (you can view them or download as a single document)
- Use of external data. Keeping initial data in text files. Reading from a file (linear and conditional algorithms) (Olga Bielko)
- Use of external data. Saving results in text files. Writing to a file (linear and conditional algorithms) (Olga Bielko)
- Use of external data. Storage of initial data in text files. Reading from a file and writing results to a file (loops) (Olga Bielko)
- FOR loops (Deividas Urbonas)
- The importance of subroutines in programming (Rasa Vilimienė-Jurkė)
- Subroutines when a value is passed as a parameter (Rasa Vilimienė-Jurkė)
- Solving problems using subroutines when a value is passed as a parameter (Rasa Vilimienė-Jurkė)
- Introduction to software design (Jolita Lazauskienė)
- Breaking software design tasks into component parts (Jolita Lazauskienė)
- Program design: practical study (Jolita Lazauskienė)
All lesson plans and tasks for Area B
Lesson plans and tasks were prepared as a part of the project "Digital Transformation of Education ("EdTech") (No. 10-004-P-0001)", implemented under the Economic Recovery and Resilience Plan "Next Generation Lithuania", funded by the European Union's Economic Recovery and Resilience Instrument "NextGenerationEU".