C sritis. IV gimnazijos klasių planai ir užduotys
Pamokų planų ir užduočių autoriai Laura Gegeckienė, Ingrida Venytė, Marius Sketerskas
C srities IV gimnazijos klasės pamokų planai ir užduotys orientuoti į duomenų analizės gebėjimų ugdymą, išplečiant duomenų analizės sritį tiek technologiniu, tiek konceptualiu lygmeniu. Žymima reikšminga pažanga informatinio raštingumo srityje, pereinant nuo pagrindinių duomenų apdorojimo įgūdžių prie aukštesnio lygmens – informacijos struktūravimo, filtravimo, vizualizavimo ir sprendimų priėmimo duomenimis grįstame kontekste. Šios temos glaudžiai susijusios su XXI amžiaus kompetencijomis ir kritiniu mąstymu, o įgyjami įgūdžiai kuria pagrindą veiksmingam informacijos interpretavimui įvairiuose kontekstuose – nuo asmeninio finansų planavimo iki profesinių užduočių verslo ar mokslo srityse.
Pamokų planai ir užduotys (juos galite peržiūrėti arba parsisiųsti viename dokumente)
- Informacijos pateikimo poreikiai ir tikslai (Laura Gegeckienė)
- Duomenų rikiavimas ir grupavimas (Laura Gegeckienė)
- Tarpinės sumos ir apibendrinimas (Laura Gegeckienė)
- Vizualizavimas ir diagramų kūrimas (Ingrida Venytė)
- Duomenų transformacija ir filtravimas (Ingrida Venytė)
- Tekstinių ataskaitų kūrimas (Ingrida Venytė)
- Įvadas į duomenų analizę panaudojant Orange duomenų tyrybos įrankį (Marius Sketerskas)
- Klasifikacija, klasterizacija, sprendimų medis panaudojant ORANGE (Marius Sketerskas)
- ORANGE panaudojimas sprendžiant teksto tyrybos ir vaizdų atpažinimo uždavinius (Marius Sketerskas)
Visi C srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Area C. Lesson Plans and Tasks for Grade IV Gymnasium Class
Authors of lesson plans and tasks Laura Gegeckienė, Ingrida Venytė, Marius Sketerskas
Area C. The lesson plans and tasks for grade IV gymnasium class are focused on developing data analysis skills, covering both the technological and conceptual aspects of data analysis. Significant progress is noted in information literacy, moving from basic data processing skills to a higher level – structuring, monitoring, visualising and decision-making in a data-driven context. These topics are closely related to 21st-century competencies and critical thinking, and the skills developed provide a foundation for effective interpretation of information in a variety of contexts, from personal financial planning to professional tasks in business or science.
Lesson plans and tasks (you can view them or download as a single document)
- Information disclosure requirements and objectives (Laura Gegeckienė)
- Sorting and clustering data (Laura Gegeckienė)
- Subtotals and summary (Laura Gegeckienė)
- Visualization and chart creation (Ingrida Venytė)
- Data processing and filtering (Ingrida Venytė)
- Creation of textual reports (Ingrida Venytė)
- Introduction to data analysis using the Orange data exploration tools (Marius Sketerskas)
- Classification, clustering, decision tree using ORANGE (Marius Sketerskas)
- Applying ORANGE to solve text analysis and image identification tasks (Marius Sketerskas)
All lesson plans and tasks for Area C
Lesson plans and tasks were prepared as a part of the project "Digital Transformation of Education ("EdTech") (No. 10-004-P-0001)", implemented under the Economic Recovery and Resilience Plan "Next Generation Lithuania", funded by the European Union's Economic Recovery and Resilience Instrument "NextGenerationEU".