III ir IV gimnazijos klasių planai ir užduotys
C srities III ir IV gimnazijos klasių pamokų planai ir užduotys orientuoti į duomenų analizės gebėjimų ugdymą ir žymi reikšmingą pažangą informatinio raštingumo srityje, pereinant nuo pagrindinių duomenų apdorojimo įgūdžių prie aukštesnio lygmens – informacijos struktūravimo, filtravimo, vizualizavimo ir sprendimų priėmimo duomenimis grįstame kontekste. Šios temos glaudžiai susijusios su XXI amžiaus kompetencijomis ir kritiniu mąstymu.
Pamokų planų ir užduočių autoriai: Eimantas Šimoniūtis, Laura Gegeckienė, Ingrida Venytė, Marius Sketerskas.
Pamokų planai ir užduotys (juos galite peržiūrėti (III klasės), peržiūrėti (IV klasės) arba parsisiųsti (III klasės), parsisiųsti (IV klasės) viename dokumente)
- Apklausos kūrimas (Eimantas Šimoniūtis)
- Informacijos pateikimo poreikiai ir tikslai (Laura Gegeckienė)
- Duomenų rikiavimas ir grupavimas (Laura Gegeckienė)
- Tarpinės sumos ir apibendrinimas (Laura Gegeckienė)
- Vizualizavimas ir diagramų kūrimas (Ingrida Venytė)
- Duomenų transformacija ir filtravimas (Ingrida Venytė)
- Tekstinių ataskaitų kūrimas (Ingrida Venytė)
- Įvadas į duomenų analizę panaudojant Orange duomenų tyrybos įrankį (Marius Sketerskas)
- Klasifikacija, klasterizacija, sprendimų medis panaudojant ORANGE (Marius Sketerskas)
- ORANGE panaudojimas sprendžiant teksto tyrybos ir vaizdų atpažinimo uždavinius (Marius Sketerskas)
Visi C srities pamokų planai ir užduotys
Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.
Lesson Plans and Tasks for Grades 11-12 (III-IV Gymnasium Classes)
Area C. The lesson plans and tasks for grades 11-12 (III-IV gymnasium classes) are focused on developing data analysis skills and represent significant progress in the field of information literacy, progressing from basic data skills to a higher level of information structuring, filtering, visualisation, and decision-making in a data-driven framework. These topics are closely related to 21st-century skills and critical thinking.
Authors of lesson plans and tasks: Eimantas Šimoniūtis, Laura Gegeckienė, Ingrida Venytė, Marius Sketerskas.
Lesson plans and tasks (you can view (grade 11 (III Gymnasium class)), view (grade 12 (IV Gymnasium class)) or download (grade 11 (III Gymnasium class)), download (grade 12 (IV Gymnasium class)) them in a single document)
- Creating a Survey (Eimantas Šimoniūtis)
- Information disclosure requirements and objectives (Laura Gegeckienė)
- Sorting and clustering data (Laura Gegeckienė)
- Subtotals and summary (Laura Gegeckienė)
- Visualization and chart creation (Ingrida Venytė)
- Data processing and filtering (Ingrida Venytė)
- Creation of textual reports (Ingrida Venytė)
- Introduction to data analysis using the Orange data exploration tools (Marius Sketerskas)
- Classification, clustering, decision tree using ORANGE (Marius Sketerskas)
- Applying ORANGE to solve text analysis and image identification tasks (Marius Sketerskas)
All lesson plans and tasks for Area C
Lesson plans and tasks were prepared as a part of the project "Digital Transformation of Education ("EdTech") (No. 10-004-P-0001)", implemented under the Economic Recovery and Resilience Plan "Next Generation Lithuania", funded by the European Union's Economic Recovery and Resilience Instrument "NextGenerationEU".