1 to 5 of 5 Results
Oct 7, 2025
C sritis. III gimnazijos klasės planai ir užduotys Pamokų planų ir užduočių autorius Eimantas Šimoniūtis C srities III gimnazijos klasės pamokų planai ir užduotys orientuoti į duomenų rinkimo, apdorojimo ir tyrinėjimo gebėjimų ugdymą. Lavinami mokinių gebėjimai parinkti tinkamą tyrimo formą, formuluoti aiškius klausimus bei taikyti technologinius į... |
Sep 29, 2025
C sritis. IV gimnazijos klasių planai ir užduotys Pamokų planų ir užduočių autoriai Laura Gegeckienė, Ingrida Venytė, Marius Sketerskas C srities IV gimnazijos klasės pamokų planai ir užduotys orientuoti į duomenų analizės gebėjimų ugdymą, išplečiant duomenų analizės sritį tiek technologiniu, tiek konceptualiu lygmeniu. Žymima reikšminga pažanga in... |
Sep 29, 2025
C sritis. 9–10 (I–II gimnazijos) klasių planai ir užduotys Pamokų planų ir užduočių autoriai Skirmantė Vardauskaitė, Alvija Grimalauskienė, Ina Liniova, Remigijus Riekašius, Sonata Rutkauskienė C srities 9–10 (I–II gimnazijos) klasių pamokų planai ir užduotys atskleidžia teminį platumą ir aktualumą, susijusį su šiuolaikiniu informacijos pasauliu. T... |
Sep 29, 2025
C sritis. 7–8 klasių planai ir užduotys Pamokų planų ir užduočių autoriai Skirmantė Vardauskaitė, Vanda Šankinienė, Alina Bložė C srities 7–8 klasių pamokų planuose ir užduotyse aiškiai matoma kryptinga orientacija į duomenų analizės, saugojimo ir interpretavimo gebėjimų ugdymą, pasitelkiant tiek teorines, tiek praktines veiklas. Temos, tokios kaip... |
Sep 29, 2025
C sritis. 5–6 klasių planai ir užduotys Pamokų planų ir užduočių autorė Rita Jaugelienė C srities 5–6 klasių pamokų planai ir užduotys formuoja nuoseklią C srities edukacinę liniją. Ši linija akcentuoja esminius duomenų sandaros, vaizdavimo, struktūravimo ir interpretavimo principus. Nors mokiniai dar tik pradedantieji, jų įtrauktis į duomenų pasau... |
