C sritis. 9–10 (I–II gimnazijos) klasių planai ir užduotys

Pamokų planų ir užduočių autoriai: Skirmantė Vardauskaitė, Alvija Grimalauskienė, Ina Liniova, Remigijus Riekašius, Sonata Rutkauskienė

C srities 9–10 klasių pamokų planai ir užduotys atskleidžia teminį platumą ir aktualumą, susijusį su šiuolaikiniu informacijos pasauliu. Tokios temos kaip "Simetrinis ir asimetrinis kodavimas", "Kriptografinės sistemos", "Dirbtinio intelekto sąvoka ir taikymas", "Pokalbių robotas", "Teksto konvertavimas į kalbą", "Duomenų rikiavimas" ne tik atliepia bendrosios programos tikslus, bet ir formuoja mokinių supratimą apie tai, kaip duomenys yra kaupiami, saugomi, apdorojami ir panaudojami technologijų pasaulyje.

Pamokų planai ir užduotys (juos galite peržiūrėti arba parsisiųsti viename dokumente)

  1. Simetrinis ir asimetrinis kodavimas, kriptografinės sistemos, 1 pamoka (Skirmantė Vardauskaitė)
  2. Simetrinis ir asimetrinis kodavimas, kriptografinės sistemos, 2 pamoka (Skirmantė Vardauskaitė)
  3. Dirbtinio intelekto sąvoka ir taikymas (Alvija Grimalauskienė)
  4. Dirbtinio intelekto nauda ir grėsmės (2 pamokos, Alvija Grimalauskienė)
  5. Integruota anglų ir informatikos pamoka, tema „Pokalbių robotas“ (Alvija Grimalauskienė)
  6. Naudingi DI taikymai dirbant kompiuteriu (Alvija Grimalauskienė)
  7. Teksto konvertavimas į kalbą (Ina Liniova)
  8. Įvadas į duomenų rikiavimą (Remigijus Riekašius)
  9. Duomenų rikiavimo algoritmai (Remigijus Riekašius)
  10. Praktiniai rikiavimo algoritmų taikymo uždaviniai (Remigijus Riekašius)
  11. Simetrinis ir asimetrinis kodavimas. Kriptografinės sistemos sąvoka (Sonata Rutkauskienė)
  12. Simetrinio kodavimo pavyzdžiai, jų taikymo sritys (Sonata Rutkauskienė)
  13. Kriptografinės sistemos. Asimetrinis šifravimas (Sonata Rutkauskienė)

Visi C srities pamokų planai ir užduotys

Pamokų planai ir užduotys parengti vykdant projektą „Skaitmeninė švietimo transformacija („EdTech“) (Nr. 10-004-P-0001)“, įgyvendintą pagal ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo planą „Naujos kartos Lietuva“, finansuojamą Europos Sąjungos ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės „NextGenerationEU“ lėšomis.


Area C. Lesson Plans and Tasks for Grades 9–10 (I–II Gymnasium) Classes

Authors of lesson plans and tasks: Skirmantė Vardauskaitė, Alvija Grimalauskienė, Ina Liniova, Remigijus Riekašius, Sonata Rutkauskienė

Area C. The lesson plans and tasks for grades 9–10 reveal the thematic breadth and relevance of the modern world of information. Topics such as "Symmetric and asymmetric coding", "Cryptographic systems", "The concept and application of artificial intelligence", "Chatbot", "Text-to-speech conversion" and "Data coding" not only meet the objectives of the general program, but also shape students' understanding of how data is collected, stored, processed, and used in the world of technology.

Lesson plans and tasks (you can view them or download as a single document)

  1. Symmetric and asymmetric coding, cryptographic systems, lesson 1 (Skirmantė Vardauskaitė)
  2. Symmetric and asymmetric coding, cryptographic systems, lesson 2 (Skirmantė Vardauskaitė)
  3. The concept and application of artificial intelligence (Alvija Grimalauskienė)
  4. The benefits and threats of artificial intelligence (2 lessons, Alvija Grimalauskienė)
  5. English and IT integrated lesson on the topic of "Chatbot"(Alvija Grimalauskienė)
  6. Useful DI applications when working with a computer (Alvija Grimalauskienė)
  7. Converting text into speech (Ina Liniova)
  8. Introduction to data sorting (Remigijus Riekašius)
  9. Data sorting algorithms (Remigijus Riekašius)
  10. Practical tasks for applying sorting algorithms (Remigijus Riekašius)
  11. Symmetric and asymmetric encoding. The concept of cryptographic systems (Sonata Rutkauskienė)
  12. Examples of symmetric coding, areas of application (Sonata Rutkauskienė)
  13. Cryptographic systems. Asymmetric encryption. (Sonata Rutkauskienė)

All lesson plans and tasks for Area C

Lesson plans and tasks were prepared as a part of the project "Digital Transformation of Education ("EdTech") (No. 10-004-P-0001)", implemented under the Economic Recovery and Resilience Plan "Next Generation Lithuania", funded by the European Union's Economic Recovery and Resilience Instrument "NextGenerationEU".

Featured Dataverses

In order to use this feature you must have at least one published or linked dataverse.

Publish Dataverse

Are you sure you want to publish your dataverse? Once you do so it must remain published.

Publish Dataverse

This dataverse cannot be published because the dataverse it is in has not been published.

Delete Dataverse

Are you sure you want to delete your dataverse? You cannot undelete this dataverse.

Advanced Search
Add Data

Log in to create a dataverse or add a dataset.

Share Dataverse

Share this dataverse on your favorite social media networks.

Link Dataverse
Reset Modifications

Are you sure you want to reset the selected metadata fields? If you do this, any customizations (hidden, required, optional) you have done will no longer appear.